Új válasz 
Sziasztok! :)
2011-06-14, 15:21
Üzenet: #1
Sziasztok! :)
Üdv mindenkinek!

Attila vagyok 22 éves, zenével már fiatalon megismerkedtem mivel zenei tagozatos voltam. Gitáron és trombitán játszottam! A zene szeretete azóta sem tűnt el. Már 2 éve csinálgatok mixeket de mióta egyik barátom megmutatta ezt a nagyszerű programot már jobban érdekel a zene készítés.

Igazából engem a produceri munka jobban érdekel mint a Dj élet.
Csak sajnos még nem nagyon ismerem ezt a programot és nagyon amatőr vagyok sok mindent kell még tanulnom de nembaj nem adom fel az első kudarcok után.
Igazából minden fajta/stílusú zenét szeretek de az igényes elektronika áll a szívemhez a legközelebb.
Nem vagyok oda a mai populáris zenért persze az sem rossz csak nem nekem van kitalálva.
Az én szívemhez a legközelebb a Drum And Bass áll azon belül is a Neurofunk stílus! Most kezdtem el ismerkedni az experimentál elektronikával is ami kezd a szívemhez nőni a maga sajátosságával.
Mivel amatőr vagyok ezért minden kis segítséget szívesen fogadok.

Köszönöm hogy itt lehetek!
További szép napot mindenkinek Sziasztok Smile
Válasz idézéssel
2011-06-14, 15:32
Üzenet: #2
RE: Sziasztok! :)
Szia!

Üdv. közöttünk!
Válasz idézéssel
2011-06-14, 15:45
Üzenet: #3
Haribol Smile

sok hozzáértő ember van itt,biztos lehetsz benne,hogy fogsz találni segítséget mindenhez Smile
további jó alkotást,és légy üdvözölve
Válasz idézéssel
2011-06-14, 15:52
Üzenet: #4
Köszönöm szépen!
Válasz idézéssel
2011-06-14, 17:45
Üzenet: #5
Üdv itt helyben! Smile
Válasz idézéssel
2011-06-14, 18:04
Üzenet: #6
Köszönöm a köszöntést!
Válasz idézéssel
2011-06-15, 19:12
Üzenet: #7
üdvözöllek én is a fedélzeten. Olvasva az írásod mindig is furcsáltam ha valakinek fizikai köze is van a zenéhez miért kezd el dj-kedni amikor sokkal többet is kihozhatna magából. De sok sikert az álmaidhoz.SmileCool
Válasz idézéssel
2011-06-15, 19:49
Üzenet: #8