Új válasz 
üdv.
2011-02-05, 20:51
Üzenet: #1
üdv.
Üdv. Tomi vagyok, és hallottam egyet smást erről az oldalról, de csak jó dolgogkat. Itt kedvesek állítólag az emberek, és segítőkészek, ami nekem most nagyon is jól jönne. Meg szeretném tanulni az fl stúdiónak a fortélyait, de leginkább, hogy hogyan csináljak hardstyle-t, dubstep-et, happy hardcore-t és robotrockot. ugyanis ezek a stílusok állnak hozzám a legközelebb... eléggé kezdő vagyok az egészben, szóval tényleg sok segítség kellene az induláshoz.terveimbe van, hogy elkezdek dj-skedni is, és akkor majd azokat a számokat teszem össze, amiket én alkottam. amúgy 16 éves vagyok, pomázi
Válasz idézéssel
2011-02-05, 21:48 (Üzenet szerkesztésének időpontja: 2011-02-05 - 21:54. Szerkesztette: zebaoth.)
Üzenet: #2
RE: üdv.
Hali!
Udv, itt Smile Nagyon kedves es segitokesz emberek vannak itt, nem jottel rossz helyre Smile
Jomagam inkabb a keveres temahoz ertek, de termeszetesen itt foleg zenet irnak az emberek Smile
Szereted a happy hardcoret? En ezert a stilusert elek-halok, es nagyon kevesen ismerik, ugyhogy kulon orulok neked. Mutatsz par szamot, hogy a stiluson belul melyik iranyzatot kedveled?
Válasz idézéssel
2011-02-05, 21:56
Üzenet: #3
Üdv a fórumon!
Ilyen jó a hírünk? Smile
Váljon hasznodra az ittléted!
Wink
Válasz idézéssel
2011-02-05, 22:09
Üzenet: #4
(2011-02-05 21:48)willowlet Írta:  Hali!
Udv, itt Smile Nagyon kedves es segitokesz emberek vannak itt, nem jottel rossz helyre Smile
Jomagam inkabb a keveres temahoz ertek, de termeszetesen itt foleg zenet irnak az emberek Smile
Szereted a happy hardcoret? En ezert a stilusert elek-halok, es nagyon kevesen ismerik, ugyhogy kulon orulok neked. Mutatsz par szamot, hogy a stiluson belul melyik iranyzatot kedveled?

perszeBig Grin pl ezt: