Sil3nt zenéi
2010-06-03, 22:12, (Üzenet szerkesztésének időpontja: 2010-06-03, 22:12 - {2}. Szerkesztette: Sil3nt.)
Üzenet: #1
Sil3nt zenéi
Üdv mindenkinek!

Megcsináltam a legelső "zeném", tudom, hogy nem tökéletes, de korlátozva vagyok technikailag meg még nagyojn kezdő vagyok, fél éve "zenélek" de abból kb 3 hónapot ha foglalkoztam vele.

Sokan nem fogják érteni a szöveget ezért elmondom miről is szól:

Van egy Pesti brancs akikhez felszoktam járni, közöttük van egy lány akibe halálosan bele vagyok esve és így született ez a zenélés dolog is.

A zene arról szól, hogy fent vagyok velük Pesten szülinapomon ami szombaton lesz, állok elöttük és énekelek tükrözve azt, hogy "egy színpadon állok", de nem bánom ezt az egész dolgot mert velük lehetek, és mivel falusi vagyok ezért hát bemutatkozom és mondom, hogy ki is vagyok, hogy "paraszt" vagyok de "jobb vagyok mindenkinél aki ezt a műfajt űzi", ez nem nagyképűség de jobb szöveget nem tudtam írni hozzá Big Grin

A refrén egy kis keménykedés és az, hogy kínoznak az emlékek amik régen voltak, semmi érdekes.

A következő sorban megköszönöm a fentebb említett hölgynek, hogy velem volt és bíztatott, hogy csináljam és úgyis sikerülni fog.

Az egész két szülinapról szól, az egyik az enyém ami június 5.-e a másik június 19.-e, az utóbbit gondolom nem kell mondanom, hogy kié lesz Big Grin

A végén megköszöntöm a hölgyeményt és mondok neki valamit amit szoktam bíztatásként.

Remélem semmit nem hagytam ki, muszáj volt elmesélnem különben nem értené senki, hogy miről is szól ez az egész Smile
Na meg van benne egy extra rész, a lány hangja amit telefonálás közben vettem fel, Ő ezt nem tudja ezért ez is egy fajta meglepetés lesz neki, a lényeg, hogy rólam és róla is szól, elég értelmetlenre sikerült de talán így mindenki érti Smile
Véleményeket várok esetleg segítséget, hogy mit csináljak még amivel jobb lehetne vagy akármit ha jó, ha rossz Smile